General Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Perque catalunya independent ?

Hola, em dic Marc,tinc 15 anys i actualment estudio 4 ESO a un centre concertat.

Malgrat la meva edat intento saber el màxim de la meva nació i tots els problemes que sorgeixen de la nostra manera de pensar.

1. Perque la majoria dels espanyols es pensen que son ells els que ens paguen a nosaltres?
2. Jo fins fa poc no em sentia ni català ni espanyol, però quan vaig saber el que "ESPAÑA" va fer amb nosaltres durant molt de temps (oprimir-nos, maltractar-nos...) vaig cambiar radicalment d'opinió.
3. Alguns espanyols molts cops sense saber la realitat em diuen: "cuando los reyes catolicos, toda la actual CATALUÑA era el reino de aragon joder,no sabes una mierdda,no sabes que decir,ya he puesto a ha mas de 20 independentistas mal y en ridiculo,todos sois iguales,no sabeis que decir,porque no teneis respuesta,nunca habeis sido un pais,bueno si una vez,os separasteis de españa,pero a los 2 meses,suplicasteis entrar de nuevo,el 75% de la riqueza de cataluña es lo que se vende a españa,no haríais NADA solos :) "

Només dic això. Espero que em comprengueu, perque jo estic bastant dolgut.
Algu em pot dir que fer davant un espanyol aixi? que no t'escolta? que no vol saber la veritat?

Re: Perque catalunya independent ?

NO SE COMO QUERÉIS SER INDEPENDIENTES Y NO SER ESPAÑOLES. OS IRÍA MUCHO PEOR Y PARA VISITAR A OTRA GENTE DE ESPAÑA NECESITARIÁIS UN PAPELITO LLAMADO PASAPORTE. TAMBIÉN OS OLVIDÁIS DE OTRAS AUTONOMÍAS COMO EXTREMADURA O MADRID, QUE TIENEN LOS MISMOS DERECHOS QUE VOSOTROS A TENER LA PALABRA "NACIÓN" EN SU ESTATUTO.

POR LA PIEL DE TORO (NO LE ARRANQUES UN CACHO), UN ESPAÑOL.

P.D.:¿POR QUÉ OS EMPEÑAIS EN HABLAR DE ESPAÑA COMO SI FUESE OTRO PAÍS?